رسائل دينية للجوال

بالصور رسائل دينية للجوال 20151130585

 

لو انسي كل الناس و انسي انا حالى ما انساك يا اعز الناس دايما على البال

جيش اشواقى متجهه اليك و القوات العاشقه سيطرت عليك فالحب مقابل السلام

كل شجر و له مطر يرويه و كل فقير و له رب يغنيه و كل حلو مثلك له واحد يموت فيه

دمعه تسيل و شمعه تنطفى و العمر بدونك يختفى و من دونك قلبى ينتهي.

ان هواك في قلبى يضيء العمر اشراقا سيبقي حبنا ابدا برغم البعد عملاقا.

رسالتك ما تكفينى مكالمتك: يمكن تراضينى اشوفك هى مني عيني.

لو ورق ابيض ارسل يكفى انك سالت يكفى ان الورق به لمسه من ايديك.

ذرفت دمعه في احد المحيطات ان استطاعوا الحصول عليها اعدك بنسيانك و دى اجيلك ملهوف عابر بحور الخوف لكن كل شى ضدى حظى و الدنيا و الظروف يا رسايل علميها كيف قلبى ذاب فيها و لو مضي وقت و نستنى يا رسائل ذكريها.

ممكن اقول للورده قبل تضم اوراقها تصبحين على خير يا احلي و ارق مخلوق اكتشفت مؤخرا انه خساره فيك اي رساله مفهاش كلمه احبك ).

اللى خلقك خلق مليون زيك بس و ربى كلهم ما يساوى شيء من غيرك اذا لم تجمعنا الايام جمعتنا الذكريات و اذا القلب لم يراك فالعين لن تنساك كان نفسى اعرف اد ايه حبتنى وفاكرنى و لا خلاص يا غالى نسيتنى رحت اشترى ساعه ما لقيت اغلي من الساعه اللى قابلتك فيها تعلن هيئه الفلك عن اختفاء احد الاقمار فحاسب يا حبيبى ليمسكوك كلمنى بسرعه قلبى و عقلى اختلفوا عليك ده يحبك و ده يموت فيك طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .



.

.

كل العيال اتجوزوا و انا لسه جمب امى اعرب قلبى كائن مسحور بطيفك مقتول و علامه قتله البسمه الظاهره على شفتيك ساظل احبك و لو طال انتظارى فان لم تكن قدرى فانت اختيارى دمعه تسيل و شمعه تنطفى و العمر بدونك يختفى و من دونك قلبى ينتهى ان هواك في قلبى يضيء العمر اشراقا سيبقي حبنا ابدا برغم البعد عملاقا انا لى قلب ما يقسي .



.

و لى عقل ما ينسي و لى صاحب بدونه ما اسوي رسالتك ما تكفينى .



.

مكالمتك يمكن تراضينى .



.

اشوفك هى مني عينى اذا احبك مليون فانا منهم .



.

و اذا احبك واحد فهو انا و اذا لم يحبك احد فاعلم انى مت يا صباح الامانى و الفجر الجميل على حلو المعانى و الشوق الاصيل يا شاهد العشق و ميزانه و كل الورد و الوانه لو للغلا عنوان انت يا عمرى عنوانه رقمك اسمك شكلك عينك يدك شعرك طولك صوتك طيبتك كلك على بعضك حلو لو ورق ابيض ارسل يكفى انك سالت يكفى ان الورق به لمسه من ايديك ذرفت دمعه في احد المحيطات ان استطاعوا الحصول عليها اعدك بنسيانك

 

1٬014 views

رسائل دينية للجوال